Powered By Blogger

piątek, 18 lipca 2014

Ryc.1.

Sposób, w jaki funkcjonuje mój mózg:

1.Samotność to zło
2.Jestem samotna.
3.Ergo: jestem zła.
4.Nie chcę być zła.
5.Nie mogę więc być samotna.
6.Chcę związku, teraz, już, natychmiast!
7.Moment, chłopak z łapanki?
8.Kolejne rozczarowanie, nigdy więcej.
9.Co zrobiłam źle?
10.Jestem samotna.

Niniejszym składam samokrytykę. Drodzy czytelnicy, wiedzcie, że gdy krytykuję was, w dużej mierze wywlekam na wierzch własne wady, jeśli więc czytając moje posty czujecie się, jakbym wyzywała was od najgorszych wiedzcie, że tak jest. Wyzywam was, ale jeszcze bardziej wyzywam siebie. Z tym, że skoro jedna osoba popełniła już idiotyczne błędy, czemu miały by być one powielane? Skoro macie okazję uczyć się na moich, wyjątkowo głupich, pomyłkach, skorzystajcie z niej. Zaoszczędzicie sobie wiele zdrowia. Mnie już ono raczej nie wróci, nic więc nie stoi na przeszkodzie ku staniu się waszym katalizatorem.

Jesteście hipokrytami, to równoznaczne z byciem człowiekiem. Nie chcecie robić innym krzywdy, lecz nieudolnie robicie tym większą. Niczym morderca torturujący ofiarę- laik torturuje równie długo i skutecznie jak mistrz. Jedynie średniak ma możliwość stania się najlepszym. Niniejszym gloryfikuję przeciętność. Brudną, słabą, szaroburą, pełną krakowskiego smogu i delirycznej atmosfery, przeciętność.

Tak działa mózg nocą, gdy usypiają pragnienia, a budzą się lęki.
Tak działa trzeźwy mózg.
Tak działa mózg osoby, która szukając nowych bodźców dochodzi do wniosku, że potrzebuje nie być sama.

 W ten sposób funkcjonuje umysł człowieka, który sam siebie nieudolnie skazał na samotność.

Nieważne kiedy, gdzie i z kim. W środku zawsze będę sama. Przewegetuję wiele czasu w komfortowym mieszkaniu, z muzyką, używkami i wyćwiczonym ciałem, które raz na dwa lata oglądać będzie jedynie lekarz.

Nikt nie chce takiego życia. Dlatego właśnie uczucie się na moich błędach. Dlatego sprawdźcie, czy chwilami wasze mózgi nie działają tak, jak mój. W razie podobieństwa wskazana jest natychmiastowa kuracja zimną wodą spod prysznica.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co o tym sądzisz?