Powered By Blogger

niedziela, 15 września 2013

The "drug" one

Mózg jest głupi, mózg jest zły,
mózg durne wymyśla gry

Jak powyżej. Mam mały problem z moim mózgiem. Ciastko leżące na stole jest złe, bo leży na stole. O wiele lepsze jest ciastko schowane w zamykanej na kluczyk szafce. Mózgu, przecież one smakują tak samo! Dlaczego mi mieszasz!? A jeśli już jesteś pewny, że ciastko w szafce jest lepsze, dlaczego się po nie nie ruszysz? Przecież mówiłeś, że nie lubisz kombinowania, jesteś bezpośredni i szczerzy, dlaczego więc teraz nie możesz tak zrobić? Przynajmniej będziesz wiedzieć na czym stoisz.
Kryterium ekskluzywności sprawdza się i w tym wypadku. Bardzo mi się to nie podoba. Jeszcze gorszy jest fakt, iż nie potrafię zapanować nad własnym umysłem. Jest to niby drobiazg, jednak denerwuje, gryzie i wraz z czasem potęguje apetyt na schowane ciastko. Może by zlikwidować napięcie należało zjeść ciastko od razu, gdy się pojawiło? Wtedy jednak nawet zdążę napawać się ochotą na nie. Mózg jest wrednym osobnikiem, najwyraźniej mającym na celu wkurzanie mnie. Mózgu, wychodzi ci dobrze.
Mózgu, nawet nie próbuj mnie ośmieszyć ani zaślepić głodem szafkowego ciastka.


Dlaczego mózg nie daje się przekonać, że to dietetyczne ciastko, które leży na stole przede mną zasługuje na o wiele większe pożądanie niż schowane w szafce bezy? Proste, nijak wyglądające, ale zdrowe ciastko powinno być o wiele bardziej pożądane niż ładne, smaczne, ale tuczące i puste w środku bezy.
 Recepta jest prosta: chcesz zachować formę, trzymaj się z dala od bez, ale mózg dodaje "jedna beza od czasu do czasu nikomu nie zaszkodziła". Nosz, mózgu, brak mi dla ciebie słów, brak słów tym bardziej, iż chętnie zgodzę się z twoim stwierdzeniem i tylko ten jeden raz sięgnę po bezę. Następnie jeszcze raz i jeszcze i jeszcze...i tak do momentu, gdy poczuję, że zrobiłam błąd sięgając po pierwszą.
Chcę zrobić ten błąd, więc może los będzie na tyle łaskawy i mi przeszkodzi? Jednak czy to rzeczywiście będzie łaskawość?

Dietetyczne ciastka mi się przejadły
Muszę zjeść bezę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co o tym sądzisz?