Powered By Blogger

niedziela, 30 czerwca 2013

Z wyrazami szacunku

Jeśli wchodzisz na ten blog, oznacza to, że prawdopodobnie mnie znasz. Post ten kieruję więc właśnie do Ciebie.

Nie jestem osobą łatwą w obcowaniu, mam swoje ciemne i jasne strony, wady i zalety. Zbytnio ignoruję, za bardzo się angażuję. Bywam natarczywa bądź arogancka, zapominalska i pamiętliwa jak teściowa. Chcę więc podziękować Ci, znajomy czy to internetowo, czy realnie, czytelniku, za to, że nie zrażasz się i od czasu do czasu tu zaglądasz. Dziękuję również Wam, moi znani z pewnych miejsc znajomi, którzy pojawiacie się tu regularnie, poznając mnie od innej niż na co dzień strony. Pracuję nad sobą, staram się poprawić, nie marudzić i rozwijać swoje pasje. Dzięki, że jesteście i jednocześnie przepraszam za momenty niestabilności, widoczne nawet tu, na blogu. To, że chcecie uczestniczyć w moim, czy to wirtualnym, czy codziennym życiu wiele dla mnie znaczy, mam więc nadzieję, że nigdy nie nadużyję waszego (czyli także i Twojego) zaufania.

Dlaczego piszę to na blogu, zamiast powiedzieć każdemu z osobna? Otóż dlatego, ponieważ zajęłoby to zbyt wiele czasu, a i tak pewnie objawiłoby się moje zapominalstwo. Przyjmij więc internetową formę podziękowań i wyrazy wdzięczności, że mimo wszystko, jesteś.

Dziękuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co o tym sądzisz?