Powered By Blogger

środa, 23 października 2013

The 100 day song challenge: 2

Dzień 2: piosenka z pierwszego albumu, który kiedykolwiek kupiłaś.

Wybieram utwór pod tytułem "Zawsze z Tobą chciałbym być" pochodzący z albumu grupy Ich Troje zatytułowanego "Ad.4" i wydanego w 2001 roku. Pamiętam jak dziś moment zakupu tej kasety (tak, dobrze czytacie, kasety XD), chodziłam wtedy do czwartej klasy szkoły podstawowej i uważałam się za wielką fankę zespołu. Nad łóżkiem powiesiłam wielki plakat z sesji zdjęciowej promującej wymienioną płytę i marzyłam, by gdy dorosnę, być jak Justyna (wokalistka), dlatego też byłam bardzo szczęśliwa, gdy mama zgodziła się kupić mi ich album. Wybrany przeze mnie utwór jest, w połączeniu z teledyskiem, jednym z najbardziej zabawnych w polskiej muzyce rozrywkowej, mało powiedzieć, iż do tej pory lubię go włączyć, gdy czuję, że dopada mnie zły humor, także, jeśli jakimś cudem nie znacie, polecam obejrzenie tego cudownego teledysku.


2 komentarze:

  1. O, widzę, że też wzięłaś udział w tej zabawie :D Zacnie, zacnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dowiedziałam się o niej z Twojego bloga, a, że lubię takie wyliczanki postanowiłam się w to pobawić :)

      Usuń

Co o tym sądzisz?