Powered By Blogger

piątek, 31 sierpnia 2012

Instrukcja obslugi

Lubię dostawać prezenty, lubię, gdy dzwoni się do mnie z pytaniem o humor, lubię, gdy szanuje się mój czas na równi z własnym. Lubię, gdy utrzymuje się ze mną kontakt na bieżąco, a nie "od potrzeby, do potrzeby", lubię, gdy przebywanie ze mną, oznacza przebywanie ze mną. Lubię szczere rozmowy, ale nie znoszę chamstwa. Lubię traktowanie mnie jak człowieka, lubię szczere zainteresowanie, nie znoszę fałszywych pochwał. Lubię konstruktywną krytykę, nie toleruję czepiania się o pojedyncze wyrazy. Lubię pomaganie w potrzebie, nie lubię nazywania nurtujących mnie problemów głupotami (narzekaniem). Lubię czuć się swobodnie, bez liczenia czasu. Lubię dotrzymywanie słowa, brak przykrych niespodzianek. Lubię czuć się osobą minimalnie ważną, wartą zabiegania. Lubię wiedzieć, że jestem "kimś", a nie "czymś". Lubię posiadać własne zasady, nie lubię naginania mnie.

By aktywować, wciśnij klawisz "wyślij".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co o tym sądzisz?