Powered By Blogger

czwartek, 18 listopada 2010

Na dzień dobry

 Jako, że jest to mój pierwszy post na tym blogu, wypadałoby napisać coś o sobie.
Mam 20 lat, studiuję dwa kierunki, jestem na etapie zapuszczania włosów, obciętych wiosną na lekko punkowy sposób. Chcę zrobić pierwszy tatuaż, ale, oczywiście, pomysły na niego zmieniają mi się w tempie ekspresowym.

W wolnym czasie lubię rysować, pisać, projektować odzież, śpiewać (mimo, że wychodzi mi to marnie, przynajmniej jest wesoło), czasem coś ćwiczę (obecnie jest to joga), tak jak każdy oglądam filmy (wszystkie możliwe gatunki), słucham muzyki (ostatnio głównie ciężki rock, ale jestem otwarta na wszystko, oprócz Trance'u).

Jak każda studentka, dzielę czas na naukę ;), znajomych i przeróżne rozrywki, których ilość czasem potrafi przytłoczyć ;).

Interesuję się modą, coraz bardziej zagłębiam się w muzykę, oraz, po części w ramach obowiązku, prawem (zarówno współczesnym, jak i starożytnym).


Jestem zwolenniczką artystycznego nieładu i choćbym chciała czasem zmienić takie przyzwyczajenie, zupełnie mi to nie wychodzi, tak więc, nieład, oprócz biurka, panuje też w (i na!) głowie.


Postaram się prowadzić ten blog regularnie, przy czym mam nadzieję, że stanie się on ciekawym miejscem, które chętnie się odwiedza.

Pozdrawiam wszystkich potencjalnych czytelników ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co o tym sądzisz?